سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند، آدم هفتاد ساله ای را که در رفتار و جلوه، چون جوان بیست ساله است، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

شب سیاه قانون گریز
نویسنده :  علی 09125094051

 بار قاطر نشوید رفقا! دست این 3 نفر نباید رو شود

یک سایت ضدانقلابی از گروهک ها و رسانه های ضدانقلاب خواست در زمینه حمله به اسلام و نقد گذشته موسوی و کروبی و خاتمی، فعلا زیاده روی نکنند چرا که اکنون دوره پیوند سکولارها و لائیک ها برای براندازی است.
«ایران امروز» با اشاره به حملات همزمان برخی از محافل ضدانقلاب آشوب طلب به اسلام و همچنین تخطئه گذشته کسانی چون موسوی و کروبی و خاتمی می نویسد: برخی دوستان که به آنها در رد اسلام نمی شود خرده گرفت، متوجه نیستند که نه یار شاطر، بلکه دارند نقش بار خاطر (یا قاطر) را بازی می کنند. این دوستان متوجه نیستند که تغییر دین یک ملت در بعد توده ای، امری نیست که یک شبه و حتی یک قرنه ممکن باشد و نباید زوال جمهوری اسلامی را به زوال دین مردم گره زد. چنین تداخلی چیزی از عمر اسلام نخواهد کاست اما بر عمر جمهوری اسلامی خواهد افزود. به هر رو باید از دوستان پرسید می خواهید یار شاطر باشید یا بار قاطر؟
سایت وابسته به گروهک موسوم به اتحاد جمهوری خواهان از قول یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم خارج می نویسد: برخی با اصرار از موسوی و کروبی و سروش و هر آن کس که در رژیم بوده و حالا در برابر آن ایستاده، می خواهند که به نقد گذشته خود و امام و انقلاب بپردازند. اما اینها به ویژه موسوی و کروبی و خاتمی اصلا نباید رو درروی امام و انقلاب بایستند، حتی اگر در دل بر همه گذشته نفرین کنند. حسابش را بکنید اگر کروبی ماجرای تجاوزها را افشا نمی کرد، با هر فریادی که من و امثال من می زدیم که سالهاست می زنیم، این ماجرا به این حد در جهان منتشر نمی شد. البته آنها باید در مقابل رژیم مواظب ادبیاتی که به کار می برند باشند. در عین حال باید فهمید که آنها کار خود را می کنند و ما کار خود را.
ایران امروز می افزاید: بدون همبستگی استراتژیک مذهبی ها و سکولارها و حتی لائیک ها، به نتیجه نخواهیم رسید. لائیک ها، مبارزه فرهنگی را از مبارزه سیاسی جدا کنند.

 



  • کلمات کلیدی : هاشمی، کروبی، اسرائیل
  • چهارشنبه 88/6/25 ساعت 1:32 صبح

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    وقتی کروبی تو اسرائیل معروف میشه
    وقتی آدما پیر میشن
    نتیجه یک نظرسنجی:ادعای تقلب،کذبمحض است
    استقبال اسراییل از خط انحرافی حامیان موسوی
    رسایی:سیلی نظام به مهدی هاشمی مصونیت آقازادهها را از بین میبرد
    [عناوین آرشیوشده]
    فهرست
    10323 :کل بازدیدها
    1 :بازدید امروز
    1 :بازدید دیروز
    درباره خودم
    شب سیاه قانون گریز
    علی 09125094051
    اللهم عجل لولیک الفرج
    لوگوی خودم
    شب سیاه قانون گریز
    اشتراک
     
    دسته بندی یادداشت ها
    سیاست[4] . کروبی[4] . هاشمی[4] . موسوی[3] . نماز جمعه[2] . دروغ[2] . دروغ گو . رضایی . روز قدس . آقازادها . احمدی نژاد . اسرائیل . بوی گند . پیرها . تقلب . حاج منصور . مدارک جعلی . صانعی . قانون . قم .
    آرشیو
    شهریور 1388
    طراح قالب